Naujienos

Gyventojai vertina administratorių pastangas

2017-05-17

Senos statybos daugiabučiai namai reikalauja nuolatinės priežiūros, todėl labia svarbu, kad priežiūros procese dalyvautų tiek namo administratorius, tiek pastato šeimininkai – gyventojai.

Minties g. 20 namo gyventojai pastaruoju metu išgyvena tikrą permainų laiką. Laiptinėje pakeistos pašto dėžutės, pakabinta gyventojams skirta skelbimų lenta, iki trečio aukšto nudažytos laiptinės grindys, įmontuotas tamsoje įsižiebiantis šviestuvas prie įėjimo.

Neseniai laiptinėje, padedant namą administruojančiam „Žirmūnų būstui“, buvo pakeisti langai. 

„Mes su kaimyne pagalvojom – juk kiekvieną mėnesį mokam lėšas į kaupiamąjį fondą, tai galime jas panaudoti laiptinės langu keitimui. Darbai buvo atlikti gana greitai. O skirtumas – didžiulis. Kai iš buto išeini į laiptinę, temperatūros skirtumo beveik nesijaučia,“ – džiaugiasi namo gyventojas Irmantas.

Jis pasakoja, kad prieš keletą mėnesių laiptinės valymo ėmėsi „Žirmūnų būstas“, todėl nepatogumų ir betvarkės tuo metu, kai buvo keičiami langai, išvengta. „Esame patenkinti, kad laiptinė švari, nusiskundimų tikrai neturime jokių,“ – užtikrina gyventojas.

Irmantas sako, kad laiptinės atnaujinimo darbai tuo nesibaigs. Ateityje planuoja keisti rūsio duris, taip pat – atsilupusį ir vos besilaikantį namo numerį – kad vėjui papūtus jis nenukristų ir ko nors nesužeistų. Anot vyriškio, sunkiausia yra išjudinti ir įtikinti kaimynus. Tačiau tai, kad gyventi susitvarkius smagiau ir šilčiau – pastebi visi.

Viršuliškėse gyvenanti Valerija, net ir turėdama daug kasdienių rūpesčių, nepamiršta pastebėti aplinkui vykstančių dalykų ir pasidžiaugti, padėkoti, kai jie yra atliekami puikiai. 

„Labai džiaugiuosi, jog mūsų laiptinę tvarko samdytas valytojas. Jis tikrai labai nuoširdžiai atlieka savo darbą, o ateina kiekvieną pirmadienį ir ketvirtadienį. Jo darbu džiaugiuosi ne aš viena, apie jį puikiai atsiliepia ir mano kaimynai. Žinote, susitinkame, pasikalbame su kaimynais, aptariame ir tokius darbus, o kai laiptinėje švaru, gražu ir kvepia, tai ir kaimyną pakalbinti smagiau,“ – apie pastebimus pokyčius pasakojo gyventoja Valerija.

Susitikę gyventojai pasikalba ir apie kitus malonius dalykus, kuriuos pastebi savo aplinkoje. Vienas tokių – laiptinėje atnaujintos pašto dėžutės. „Su mumis pradėjo dirbti naujas pastatų administravimo vadybininkas Vakaris Smolskas. Jis labai rūpestingas, visada išklauso ko mes norime ir darbus organizuoja labai greitai. Va, ir pašto dėžutes jau pakeitė. Dar yra daug darbų, kuriuos būtų galima padaryti, kad gyventi būtų gražiau, bet viskas – su laiku,“ – apie „Viršuliškių būsto“ pastatų administravimo vadybininko organizuojamus darbus pasakojo Valerija.

Bendrovės „Mano būstas“ Vilniaus regiono vadovė Aurelija Dapkūnienė patvirtino, jog įmonė iš tiesų sulaukia vis daugiau daugiabučių namų gyventojų skambučių, kuriuose žmonės reiškia padėkas pastatų priežiūros specialistams. Jos teigimu, vien tik Vilniuje per mėnesį sulaukiama apie 50 padėkas reiškiančių žmonių skambučių.

"Gyventojai dažniausiai dėkoja mums už laiku ir kokybiškai atliktus namo remonto darbus, nepriekaištingai prižiūrimą kiemo teritoriją, švarią laiptinę, operatyvų reagavimą į skubius avarinius iškvietimus. Be abejo, kiekviena tokia padėka ne tik džiugina, bet ir yra geriausias įrodymas, jog daugiabučių namų gyventojams teikiame tokias paslaugas, kokių jie ir tikisi. Kita vertus, kiekvienas nuoširdus atsiliepimas apie kokybišką namo priežiūrą yra tarsi avansas“, – sako „Mano būsto“ Vilniaus regiono vadovė.