MENIU
Dažniausiai užduodami klausimai
Nuo 2019 m. liepos 1 d. Lietuvoje veikiančios daugiabučių namų administravimo bendrovės, priklausančios „Mano Būsto“ įmonių grupei, vienodina prekės ženklą ir paslaugas klientams teiks vienu pavadinimu – „Mano Būstas“. Pažymime, jog keičiasi tik prekės ženklas – visi kiti įsipareigojimai Jums išlieka nepakitę, o mes ir toliau stengsimės teikti aukščiausios kokybės paslaugas. Primename, kad dėl prekės ženklo pasikeitimo jokių papildomų veiksmų Jums imtis nereikia.
1

Kodėl gavau sąskaitą iš „Mano Būsto“?

Jūsų namą iki šiol prižiūrėjo įmonė, priklausanti „Mano Būsto“ įmonių grupei. Kadangi efektyviname veiklas ir stipriname prekės ženklą, paslaugas klientams nuo liepos 1 dienos teikiame vienu bendru pavadinimu – „Mano Būstas“.
2

Kodėl nutarėte keisti įmonės pavadinimą?

Vykdant prekės ženklo atnaujinimo procesus Lietuvoje, tuo pačiu vykdome ir viso daugiabučių namų administravimo įmonių optimizavimą. Tikime, kad šie pasikeitimai sutiprins ryšį su klientais, nes vienas svarbiausių mūsų tikslų – būti arčiau gyventojų, laiku jiems padėti išspręsti visas su būsto priežiūra susijusias problemas, išklausyti bei patarti
3

Ar dėl to turėsiu atlikti papildomus veiksmus atliekant mokėjimus už suteiktas paslaugas?

Ne, Jums nieko daryti nereikia. Keičiasi tik prekės ženklas ir juridinis įmonės pavadinimas, tačiau atliekant mokėjimus jokių papildomų veiksmų Jums imtis nereikia.
4

Ar pasikeitus prekės ženklui keisis ir aptarnavimo standartas: naujas klientų asmeninis vadybininkas, biuro adresas, kontaktinis telefono numeris?

Gyventojams, kurių daugiabučius namus aptarnauja „Mano Būstui“ priklausančios įmonės, niekas nesikeis. Taigi, Jums nereikės imtis jokių papildomų veiksmų. Jūs ir toliau būsite aptarnaujami tuose pačiuose biuruose kaip ir iki šiol, telefonu konsultuos Klientų aptarnavimo centras, kurio numeris 8 700 55 966 toliau galios visoje Lietuvoje.
5

Kaip dar, iškilus klausimams, galėsiu su Jumis susisiekti?

Visi be išimties „Mano Būsto“ klientai galės naudotis mobiliąją aplikacija „eBŪSTAS“, leidžiančia būsto priežiūros klausimus spręsti greitai, patogiai ir išmaniai.
Klientų aptarnavimo centras
Atsakysime į visus iškilusius klausimus
Siekiant užtikrinti kokybišką internetinės svetainės veikimą, svetainė naudoja slapukus (cookies). Jei sutinkate, tiesiog naudokitės svetaine kaip įprastai. Daugiau apie slapukus galite sužinoti paspaudę ČIA.
Sutinku